Výrobca DJI predlžuje záruku na svoje výrobky



Logo spoločnosti DJI | Zdroj: dji.com

Výrobca DJI sleduje situáciu vo svete a prepuknutie choroby COVID-19, ktorá sa šíri po celom svete. Podľa nás učinili krásny krok v nepriaznivom období.

 

Nie každý z nás je pri sile a schopní odoslať svoj výrobok DJI na uplatnenie reklamácie. Preto sa v spoločnosti DJI rozhodli aktualizovať záručnú dobu. Výrobkom, ktorým skončila záruka 14. marca 2020 sa predĺži záruka do 30. apríla 2020. Oblasť pokrytia záručným servisom ostáva nezmenená. Podľa všetkého ide o globálny krok. Situáciu sme overovali aj u distribútora značky DJI pre SK/CZ a máme potvrdené, že tento stav platí globálne, teda aj u nás 🙂

 

Výrobca všetkým svojim zákazníkom odporúča, aby počas tohto obdobia zostali v bezpečí a chránili v prvom rade svoje zdravie. Len pre odľahčenie si pozrite video nižšie. Je z roku 2013, kde je prezentovaný model Phantom 🙂

 

 

Zdroj: dji

Matej Golis

Matej Golis


Som fanúšikom GoPro kamier a dronov, ktoré ma očarili natoľko, že som sa rozhodol založiť portál SmartWear.sk a prinášať novinky z tejto oblasti. GoPro mám všade so sebou a určite aj teraz točím všetko naokolo. V prípade akýchkoľvek otázok ma neváhajte kontaktovať na info@smartwear.sk :-)