Dnes nám Peter predstavuje jeho novú DH mašinu pre túto sezónu, teda jej zvyšok. Peter: „Bicykel mal dlhé 3-mesačné meškanie (why not??) a ja som si na ňom hneď stihol v Kranjskej Gore na tréningu zlomiť ruku, shit happens". Ale ako sa vraví: „Lepšie neskoro ako nikdy“. Celé kolesá sú vyrobené špeciálne od českej firmy KASTAR wheels s vlastným dizajnom, pre ktoré som testovací jazdec. Konkrétne tieto ráfiky sú určené pre gravity disciplíny a majú vnútornú šírku 30 mm s vysokými prírubami, a obsahujú 32 dier so SAPIM RACE špajdlami. Váha páru je 1950 gramov. Karbónové kľuky Sram X0, dĺžka 165mm s 34 zubovým narrow wide prevodníkom a napínakom MRP G3 + nášlapné pedále od Crankbrothers, model Mallet DH. Sedlo značky WTB, ktoré už má niečo za sebou, ale mám ho rád . Kazeta Shimano Ultegra, redukovaná na 7 prevodov s kitom značky Ti Springs a ultralight zlatá reťaz KM. CUBE TWO15 : Rám- veľkosť L vyrobený z hliníku Vidlica- Marzocchi Bomber 380CR 200mm Tlmič- CaneCreek Double Barrel 240x76 s titanovkou od Ti Springs 450lbs Kolesá- KASTAR DH race AL 27,5 custom Plášte- Maxxis HighRoller II a Minion DHR II (supertacky) Radenie- Sram X0 shortcage, 7 speed Kluky- Sram X0 carbon 165mm Brzdy- Formula Cura, kotúče 203mm Kokpit- RaceFace Chester, šírka 780mm + dištančné podložky Váha- 16,8 kg Rozhovor s Petrom nájdete na tomto odkaze.
Staršia publikácia