Dnes nám Peter predstavuje jeho novú DH mašinu pre túto sezónu, teda jej zvyšok. Peter: „Bicykel mal dlhé 3-mesačné meškanie (why not??) a ja som si na ňom hneď stihol v Kranjskej Gore na tréningu zlomiť ruku, shit happens“. Ale ako sa vraví: „Lepšie neskoro ako nikdy“.
Celé kolesá sú vyrobené špeciálne od českej firmy KASTAR wheels s vlastným dizajnom, pre ktoré som testovací jazdec. Konkrétne tieto ráfiky sú určené pre gravity disciplíny a majú vnútornú šírku 30 mm s vysokými prírubami, a obsahujú 32 dier so SAPIM RACE špajdlami. Váha páru je 1950 gramov.
Karbónové kľuky Sram X0, dĺžka 165mm s 34 zubovým narrow wide prevodníkom a napínakom MRP G3 + nášlapné pedále od Crankbrothers, model Mallet DH.
Sedlo značky WTB, ktoré už má niečo za sebou, ale mám ho rád .
Kazeta Shimano Ultegra, redukovaná na 7 prevodov s kitom značky Ti Springs a ultralight zlatá reťaz KM.
CUBE TWO15 :
Rám- veľkosť L vyrobený z hliníku
Vidlica- Marzocchi Bomber 380CR 200mm
Tlmič- CaneCreek Double Barrel 240×76 s titanovkou od Ti Springs 450lbs
Kolesá- KASTAR DH race AL 27,5 custom
Plášte- Maxxis HighRoller II a Minion DHR II (supertacky)
Radenie- Sram X0 shortcage, 7 speed
Kluky- Sram X0 carbon 165mm
Brzdy- Formula Cura, kotúče 203mm
Kokpit- RaceFace Chester, šírka 780mm + dištančné podložky
Váha- 16,8 kg
Rozhovor s Petrom nájdete na tomto odkaze.