- Prasknutý predný panel na HERO4 Black
- Ovládač nefungoval správne. Nabíjal sa ako sa mu "zachcelo"
- Prasknutá spodná časť na Goosenecku
- Už po druhý krát prasknutý The Frame 2.0
Ako prebiehala reklamácia ?
Prišli sme do BB (trafili sme hneď, už som tam raz bol) a vošli do oranžovej budovy. Pozdravil som sa, položil veci na stôl a povedal v čom je problém. Poriešilo sa pár papierov a bez nejakých problémov a otázok som dostal úplné nové veci a hlavne "nofku" kameru GoPro HERO4 Black. Normálne som ostal až zaskočený a bolo mi to trocha aj ľúto. Najmä tej kamery, pretože ja som bol s ňou maximálne spokojný a jednalo sa len o prasknutý predný panel...
Je to štandardný postup ?
Áno je! Bolo mi povedané, že toto je štandardný postup pri reklamácii. Takže žiadne veci v štýle: "SmartWear.sk píše veľa o značke GoPro atď, takže to je reklama a preto všetko dostali nové." Nie a ešte raz NIE! Jedná sa len o priblíženie ako to u GoPro funguje, pretože už veľa krát som sa stretol s tým, že "mám prasknuté to" a "mám zlomené to, čo mám robiť? Uzná mi to GoPro? fnuQ, fnuQ, fnuQi" a odpoveď znie ÁNO! Len je potrebné aby všetko pochádzalo z of. slovenskej distribúcie, pretože ak nie, tak mi bolo povedané, že sa s Vami nebudú baviť a musíte tovar reklamovať tam kde bol zakúpený. Mne to nedalo a napísal som mail do dvoch nemenovaných obchodov, ktoré predávajú kamery mimo of. distribúcie. Písal som im iba ohľadom kamery, pretože nepredávajú príslušenstvo. Z jedného mi prišla odpoveď, že samozrejme tovar môžem poslať na reklamáciu, ale pravdepodobne bude zamietnutá. Z druhého mi napísali, že sa mi ozve reklamačné oddelenie, ktoré sa ani po troch dňoch neozvalo. Tak som im napísal znova a potom mi už telefonovali. Bolo mi povedané, že mám právo kameru poslať na reklamáciu a že sa uvidí.
V tomto má GoPro naozaj super servis. Je pravda, že sú drahší, ale vezmite si, že mne po roku používania dali úplne novú kameru! Kupoval som ju 26.11.2014 (to už je pekne dlho). Takže si myslím, že k tomu netreba viac dodať. Síce mohli dať dve 😉Ako teda reklamovať?!
- Veci musia pochádzať z of. slovenskej distribúcie. Pred kúpou si môžete overiť ich pravosť pomocou aplikácie Confirme, ktorá je dostupná zadarmo.
- Veci nemusia byť zakúpené priamo u spoločnosti VRGA.sk, ale musia byť zakúpene u of. predajcov. Ja som mal z reklamovaných vecí u nich zakúpené iba dve. Jedna vec dokonca bola zakúpená v eshope, ktorý už skrachoval.
- Napíšte im mail (reklamácie vybavuje p. Kán - kan@vrga.sk) a pošlite hneď aj výrobné číslo, fotky a uvidíte 🙂
Týmto článkom nechcem nikomu robiť reklamu, alebo antireklamu. Chcel som len napísať o tom ako funguje reklamácia u GoPro, respektíve u ich zastúpenia na Slovensku. Je na každom čo a kde si kúpi.
- GoPro HERO 35mm, All-Season Sports Camera ejkejej prvá GoPro
- GoPro HERO 35mm (2005) a GoPRO HERO4 Black (2014)
- Showroom
- Prelety s Phantomom 2
- Chystanie Phantomasa
- Mikrofón Removu M1+A1
- Jaws: Flex Clamp
- Svojka
- Timelapse
Video z prvej návštevy (16.1.2016): Spoločnosť VRGA.sk sme po pár mesiacoch (15.3.2016) navštívili opäť. Dôvod bol ten, že kamera HERO4 Black prestala fungovať. Pozrite si video z druhej návštevy: Zdroj: vrga, google maps